ערכי בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים עשיתי בדיקת דם להריון ויצא לי 750 ארבעה ימים אח"כ הבטא הייתה צריכה להיות 3,000 אך הגיע רק ל 2,450 האם זה נורמאלי או צריך מעקב נוסף? אודה על תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני ! אני לא רופאה. הבטא אמורה להכפיל את הערכים כל יומיים-שלושה, כך שההכפלה שלך נראית תקינה לגמרי. בהצלחה !
אין לך מה לדאוג הקפיצות האלו תקינות כשהיתה לי הפלה טבעית .. הערך של הבטא אחרי 4 ימים היה 50 ואח"כ 75 וא"ח 115 וככה הלאה. זה לא תקין !!!! התוצאות שלך תקינות ביותר... הוציאי דאגה מלבך . עדי (דרך אגב היום אני בעז"ה בשבוע 26+ והכל תקין ברוך השם) הריון תקין ומוצלח ...