חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אנחנו מנסים להכנס כ-10 חודשים, לאחרונה רופא הנשים הציע לי במקום לקחת חומצה פולית 0.4 כל יום לקחת 5 מ"ג פעם ביומיים. האם יש קשר לעובדה שלא הצלחנו להכנס להריון עד עתה? לפי מה שהבנתי הויטמין אינו מעודד הריון אלא עוזר לשמר אותו. תודה להתייחסותך
שלום חגית ! אני לא רופאה. ממה שידוע לי, חומצה פולית אינה קשורה לפוריות או לשמירת ההריון, אלא רק למניעת מומים בעובר (בעיקר בעמוד השדרה) ולפעמים גם כטיפול נסיוני בבעיות של קרישיות יתר. מומלץ לקחת חומצה פולית עוד לפני ההריון המתוכנן, כדי לוודא שהרמה בגוף מספיקה. אני לא יודעת אם המלצת הרופא תעזור להריון להיקלט, אבל היא לבטח תכין את הגוף לקראתו, ואין בהמינון שקיבלת שום סיכון. בהצלחה !