תשובה דחופה בקשר ליום הביוץ...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב לצילי שאלה לי אליך: אני מודעת שהכל יחסי ולא בטוח אבל קניתי ערכת ביוץ(ההיא עם הרוק)על מנת לנסות להרות בן .היום קימתי יחסים ובערב ראיתי לפי הערכה חצי עלי שרך ז"א שכנראה מחר מחרתיים אמור להיות ביוץ איך אני מגדילה את סיכויי הרי אסור לקיים 3 ימים לפני הביוץ או שזה לא נורא וביום הביוץ עצמו עוד יומיים לא אקיים עד אז. תודה מראש על כל תשובה
שלום נינה ! אני לא רופאה, ואני מאד לא סומכת על הערכה שמאתרת ביוץ לפי הרוק. אם את רוצה לזהות בוודאות את הביוץ - כדאי להשתמש בערכות שנמכרות בפארמים ו/או בשיטות הטבעיות של מעקב אחרי צוואר הרחם וההפרשות. כדי להגדיל את הסיכויים לבן כדאי לחכות עד לביוץ, אבל התוצאה באמת לא מובטחת. בהצלחה !