פוריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי שאלה !!! יש לי בעיה באשך שמאל (חולשה). עוד לא ביצעתי ספירת זרע. יש לי טור לבדיקה אבל רחוק האם ישנם ויטמינים שעוזריות לחזק את הפוריות ? אם כן מה השם של הויטמין ?? יש לציין שאשתי נכנסה להריון לפני כ 9 חודשים, והפילה בחודש הרביעי. היה לה !!!!!!!!!!!BLITOVUM !!!!! ועברה ניתוח גרידה. מאז מאי אנחנו ממשיכים לנסות אך טרם הצלחנו הווסת אצלה לא סדיר !!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! העלית שתי סיבות שונות שמשפיעות (אולי) על הפוריות. אני ממליצה שתפנו את השאלה לפורום פריון האשה, ושם תוכלו לקבל גם תשובות מוסמכות מרופא (כאן זה פורום תמיכה בלבד). בהצלחה !