חולשה ועייפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון ראשון בשבוע ה8 כבר כמה שבועות אני מרגישה עייפה מהרגיל. אבל בשבוע האחרון אני מרגישה תשישות וחולשה,אני בקושי זזה הראש כואב לי כל הזמן ואני רק צריכה לשכב ולנוח.רציתי לדעת אם זה נורמלי להרגיש ככה בשלב הזה של ההריון והאם לכאבי בראש יש קשר לתחושת החולשה הכללית.
שלום דורית ! מה שאת מתארת מאד אופייני לתחילת ההריון : לחץ הדם יורד (ויוצר סחרחורות וחולשה), הבחילות מונעות לאכול בצורה מאוזנת, ולפעמים יש גם הקאות שתורמות להתייבשות ולכאבי הראש. כמובן שיכולות להיות סיבות אחרות לחולשה, כמו וירוס או מחלה, ולכן כדאי להיות במעקב ולוודא שאכן רק ההריון יוצר את העייפות והתשישות. בעוד כמה שבועות תרגישי הרבה יותר מאוששת. הריון קל ובריא !