ספורט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם מותר לעשות אירובי בהריון בחודשים הראשונים?
שלום קארין ! אני לא רופאה. מתשובות רבות שהיו כאן בעבר (תוכלי להריץ חיפוש) הבנתי שזה לא מומלץ, כמו כל ספורט אחר שמעלה מאד את הדופק. הריון קל ומוצלח !
היי קארין, אני מדריכת אירובי גם לנשים בהריון ואחרי לידה, ובכן, אם את כבר מאומנת אז מומלץ מאוד להמשיך להתאמן אבל ב-70% מהיכולת המירבית שלך. ז"א לא להגיע למצב שבו את תצטרכי לעצור את עצמך כדי שתוכלי לנשום. אם את לא מאומנת אז כדאי לא להתחיל להתאמן בהריון או שאם את רוצה אז ממש ממש הדרגתי. מחודש שלישי רביעי לא לבצע תרגילי בטן. וכמובן כמובן כל זה רק באישור הרופא המטפל שלך!! אם חס וחלילה קורה משהו זה פשוט כי זה מה כתוב ולא בגלל הספורט! בהצלחה שרינה