פער גדילה-לצליל-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצליל שלום, הבטחתי לעדכן אז ככה. ו.א 2.9 לפיו אני בשבוע 7 פלוס 5 אתמול באולט' נצפה דופק אך העובר קטן בשבוע ומתאים ל6+3 הרופא דמי בספק האם ההריון תקין בגלל פער זה היות והשק כן תואם את גיל ההריון והביוץ ידוע לי אולט' זקיקים 12.9 פחות או יותר. האם אכן הדבר מעיד על עובר לא תקין? עובר עם מום? ביקש לחכות עוד יומיים ולבצע שוב מעקב גדילה. האם זה יכול לנבוע מהשתרשות מאוחרת שכן היו לי המון דימומים? מנסיונך-מה דעתך?
שלום לימור ! אני לא רופאה, ואת מעלה שאלות למקצוענים... אני רואה שתי נקודות אור : ראשית - יש דופק, מה שמצמצם מאד את הסיכון להפלה בגלל עובר לא תקין. שנית - יש המשך מעקב. אם ההפרש בגדילה יישאר עקבי, בהחלט יכול להיות שהעובר קצת קטן לגילו, וזו ה"בעייה" היחידה. מציעה לך להפנות את השאלה לפורומים המקצועיים - כאן אצל ד"ר חזן, או בסטארמד, ואנחנו נמשיך לעשות מה שביכולתנו - לשלוח אנרגיות, להחזיק אצבעות ולהתפלל לבשורות טובות... בהצלחה !
המון תודות לך על תשומת הלב, החום , התמיכה והעידוד........