ערכת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי . קניתי לפני חודשיים את ערכת הביוץ ע"י רוק ,ולא איתירתי ביוץ אפילו פעם אחת,פניתי לרופא נשים והציע שאעשה בדיקת דם ביום 22 לאחר קבלת וסת הבאה פאת קוצר זמן לא הספקתי לשאול מה הבדיקה הנ"ל בודקת אודה לכל התיחסות תודה
שלום ריוי ! בדיקת הדם יכולה לזהות האם היה ביוץ. לגבי ערכת הבדיקה - אני ניסיתי אותה כמה חודשים, ולא הצלחתי לזהות ביוץ אפילו פעם אחת. הרבה יותר קל לנסות את שיטת המעקב הטבעי אחרי ההפרשות, והיא יעילה מאד. בהצלחה !
שלום לך מחזקת את דבריה של צליל הכן השיטה הזאת מוכיחה את עצמה, יש עוד שיטה, ברגע שאת מרגישה אי נוחות או כאב אפילו קל באזור השחלות הרי את לקראת ביוץ ומומלץ להתחיל לקיים יחסים (הכאב הקל מתחיל כמה ימים לפני הביוץ) וזה עובד! בהצלחה