הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מישהו יכולה להגיד לי איך נעשית הפלה בפריטי פרטים אודה לכם
שלום טלי ! אם את מדברת על הפסקה של הריון לא רצוי - תמצאי כאן הפניות למידע וסיוע בתהליך : http://www.macom.org.il/abortion.asp אם שאלת לגבי הצד הטכני - זה כמובן תלוי בשבוע ההריון. בשבועות המוקדמים התהליך מתחיל בהחדרת למינריה ערב לפני ההפלה (מקלון מאצה שמתנפח בעדינות וומרחיב את צוואר הרחם), ובבוקר מבצעים גרידה או שאיבה, בהרדמה קצרה מאד. אחרי כמה שעות ניתן להשתחרר הביתה, והדימום לא יותר חזק מאשר מחזור רגיל. אפשר גם להפסיק הריון ע"י גלולות מיוחדות, עד שבוע 8 בערך, אבל רק בפיקוח רפואי. בשבועות מתקדמים יותר התהליך הוא החדרת בלון ו/או נוזלים לרחם, והפעלת לידה ע"י פיטוצין. (אם העובר חי, ממיתים אותו בזריקה מיוחדת לפני הפעלת הלידה המוקדמת). מקווה שהמידע הזה עונה לשאלתך.