ריבוי מי שפיר שבוע 31
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני יומיים התגלה אצלי ריבוי מיי שפיר ובשבוע שעבר היו לי מעט צירים אך אינם עוד. מהי לפי דעתך סיבת הריבוי, כאשר את שתי הסקירות עשיתי יסודי אצל רופא מומחה , עשיתי גם שקיפות וחלבון עוברי שכולן יצאו תקינות, אין לי סכרת , שכן עשיתי העמסת סוכר 100 ונאמר לי כי זוהי בדיקה מקיפה ביותר. האם הריבוי יכול לפגוע בתינוק, לעשות לו נזקים? נאמר לי כי צפוייה לי לידה מוקדמת? מתי צריך לקבל זריקות להבשלת ריאות העובר, הרופא עדין לא נתן , האם זו טעות?
שלום אסנת ! את שואלת המון שאלות חשובות ורציניות, ואין כאן רופא שיוכל לענות לך. אני מציעה לך לפנות לפורום אולטראסאונד, כאן או בסטארמד, וכן להפנות את השאלות לרופא המטפל שעוקב אחרי כל ההריון. הריון ארוך, מוצלח ובריא !