הריון כימי. מס' שאלות. בבקשה תענו לי :-)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לכולם. עברתי בחודש האחרון הריון כימי, וזה וודאי. השאלה שלי היא האם יש סיכוי להקלט החודש, כלומר האם לא תהיה בעייה בביוץ אחרי הריון כימי? או שהכל כרגיל? חשוב לציין שאכן היה הריון כימי, אך המחזור איחר רק בשלושה ימים. אני פשוט רוצה להיות רגועה ולדעת שאין שום בעייה. המון תודות!!! רינת.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רינת ! זו לא תשובה מקצועית, כי אינני רופאה, אבל לא אמורה להיות שום בעייה בביוץ לאחר הריון כימי, ויש דעה שלאחר הפלה מוקדמת כזו אפילו יותר קל להרות. בהצלחה !