בחילות ושינויים בהעדפות מזון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! גיליתי כי אני הרה לפני כשבועיים, ומזה כבר יותר משבוע, אני נתקפת בבחילות כמעט תמידיות, שלמרבה הצער גם משפיעות על חוש הטעם שלי ועל העדפות המזון. כעיקר הבעיה הוא שאני סולדת דווקא ממזונות שנחשבים בריאים, ומסוגלת לאכול כמעט רק דברים מתוקים או מלוחים, שבד"כ משתייכים למרבה הצער לקטגוריה של חטיפים ו"ג'אנק פוד". פרט לתשוקה למתוקים או מלוחים? האם יש למישהי רעיון כיצד לנטרל תופעה מטרידה זו, כך שאוכל לאכול בריא ולא בעיקר אוכל לא מזין ולא בריא לי ולעוברי?
שלום יעל ! אין לי עצות בנושא, רק לזכור שמדובר בתקופה של כמה שבועות שתחלוף בקרוב. אם הקפדת על תזונה טובה בעבר, ואם את נוטלת תוספת ויטמינים להריון, לא יחסר לך או לעוברך כלום מכמה שבועות של אכילה לא מאוזנת. הריון קל ומוצלח !