תוצאות חוזרות של בדיקת דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות ובכן כמו שרשמתי כבר בעבר, ביום שני לפני שבוע עשיתי בדיקת דם להריון ויצא 160. היום יום ראשון עשיתי בדיקה חוזרת לאחר שהרופאה שלי אמרה שהתוצאה נראית לה נמוכה, והיום התוצאה הייתה 551, האם זה לא נמוך מדי, עבר שבוע וזה היה צריך להיות יותר. האם יכול להיות שזה לא מתפתח טוב? תודה ובהצלחה לכולן שרינה
שלום שרינה ! אני לא רופאה, אבל הערכים שקיבלת אכן קצת נמוכים. זה עדיין לא אומר אם ההריון תקין או לא, אבל בהחלט מצדיק מעקב. אני מציעה להתייעץ עם הרופאה (אולי גם לבצע אולטראסאונד, לוודא אם יש שק הריון ברחם ואם הוא נראה תקין). מקווה שתעדכני מחר בבשורות טובות !