בעקבות הכתבה על " ספורט בהריון "
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , במאמר צויין כי : " שכיבה על הגב בעת אימון - אסורה שכיבה על הגב מסוף חודש רביעי. רחם האישה נוטה לאחור ולוחץ על וריד נבוב תחתון, דבר שמשבש את זרימת הדם. מומלץ לשכב על צד שמאל (החלק שקולט את הדם מהגוף הוא מצד ימין); המצב הגרוע ביותר הוא שכיבה על הגב עם רגליים ישרות מעל 2 דקות." האם מדובר בזמן אימון בלבד או בכלל גם כשנכנסים לישון בלילה ??? או בכל מצב בכלל בחיים ?
שלום לימור ! ההמלצה מתייחסת רק לתקופת ההריון, כי בשאר הזמן הרחם אינו מפעיל לחץ על הוריד המדובר. באופן עקרוני אכן ממליצים בהריון גם בשינה - לשכב על הצד ולא על הגב, אבל אני לא חושבת שמדובר בסכנה חמורה להריון שמתרחשת לאחר שתי דקות של שכיבה על הגב. מכיוון שאני לא רופאה, אני מציעה שתתייעצי עם רופא, ואשמח אם תכתבי כאן את תשובתו ! המשך הריון קל ומוצלח !