בדיקת חלבון עוברי.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביצעתי בדיקת חלבון עוברי ואחרי תשובה של הרופא קיבלתי 1:34 ונשלחתי לבצע בדיקת מי שפיר מה הסיכוי לפגיעה בעובר לפי בדיקה זאת??? ואם בכול מקרה יש פגיע באחד מהאברי של העובר בגלל רמת התוצאה בחלבון העוברי???
שלום עדן ! חלבון עוברי לא מראה על פגיעה באיבר כלשהו. זו בדיקה סטטיסטית, שאומרת שמתוך 34 נשים בגילך עם תוצאות כמו שלך, אחת מהן תלד תינוק בעל תסמונת דאון. לעומת זאת, מי שפיר תתן לך תשובה ודאית האם הילד האחד שלך פגוע או בריא, בלי כל קשר לתוצאות של החלבון העוברי. אם בדיקת מי שפיר מראה שהעובר בריא - אין שום משמעות לתוצאה של 1:34, ואין שום חשש לפגיעה בעובר רק בגלל התוצאה הזו. שיעבור בשלום, ובהצלחה !