לחץ דם נמוך בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למומחה שלום חברה שלי נמצאת בשבוע שמיני להריון היא מרגישה כל הזמן סחרחורת וחולשה שאלתי היא מה המלצתך לגבי מזון ויטמינים בכדי להתחזק תודה ושנה טובה
שלום לך ! אני ממש לא "המומחה", אבל מכירה היטב את החולשה של תחילת הריון. אני לא מכירה דרך להעלות את לחץ הדם (ויטמינים חשובים ומועילים,אבל לא מעלים את לחץ הדם. קפה מעלה אותו מעט - אבל לא בריא). הדרך היחידה היא לקבל את המצב החדש, להקשיב לגוף ולנוח היטב. חשוב להקפיד על שתיה מספקת, כדי למנוע נפילות גרועות יותר בלחץ הדם. אחרי השליש הראשון המצב משתפר בהרבה, ובכל מקרה - עדיף לחץ דם נמוך על גבוה, במיוחד בהריון. בהצלחה !