ספורט בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 בהריון בשבוע ה- 18 ורציתי לשאול לגבי הליכה בזמן ההריון. האם מותר לעשות הליכה וכמה זמן מומלץ. כמו כן ברצוני לדעת אם מותר לי כמעט כל יום לעלות 8 קומות ברגל. יש לציין שאיני נוהגת לעסוק בספרוט בדרך כלל.
שלום טלי ! אני לא רופאה. תשובות מרופאים תמצאי כאן בחיפוש - אהובה הביאה לא מעט כאלה. באופן כללי - ספורט מתון מותר בהריון, והליכה שאינה גורמת לך למאמץ מוגזם בוודאי מותרת. (כדאי להימנע מספורט אירובי, או מהפעלת שרירי הבטן או משקולות וכדומה, או מספורט מסוכן - כמו צניחה חופשית, או רכיבה על סוסים). כתבת שאינך עוסקת בספורט - אבל אם את עולה מדי יום 8 קומות ברגל, אין סיבה לשנות את ההרגלים רק בגלל ההריון. גם אם זה מצב חדש, ואת מקפידה לנוח אם את מרגישה צורך בכך גם באצמע העלייה - לדעתי הבלתי מקצועית לחלוטין זה נשמע ממש בסדר. הריון קל ובריא !