איחור במחזור ובדיקת הריון ביתית שלילית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
. אני בת 25 בעלי ואני מנסים להכנס להריון כ-8 חדשים, ללא הצלחה. לפני חודש עשיתי בדיקות הורמונים ויצא כי בדיקת טסטוסטרון הינה :3.1 המחזור שלי מאז הפסקת נטילת הגלולות הינו כל 35 ימים (כאשר לפי בדיקת ביוץ ביתית הביוץ היה ביום ה-18). הוסת האחרונה הגיעה לאחר 30 יום (ה-10/8/04 ) ואילו נכון להיום (18/09/04) הוסת עדין לא הגיע. היום ערכתי בדיקת הריון ביתית אשר יצאה שלילית. בנוסף, מזה 4 ימים יש לי כאבים ורגישות בשתי השחלות (מעין התכווצות) האם זה יכול להעיד על הריון? אם לא מה פשר האיחור והכאבים.? לתשובתך המהירה אודה. רוני
שלום רוני ! אין לנו כאן רופא. אם עד היום עדיין לא הגיע המחזור - כדאי מאד לגשת לרופא ולהיבדק. בהצלחה !