התקן תוך רחמי - הריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 48 ולפני חודש התקנתי התקן תוך רחמי. המחזור הממשי האחרון היה ב29 ביולי. ב-3 באוגוסט התחלתי לדמם קלות מאוד (נראה רק בשירותים) ומאז עד היום הפרשות קלות אלה נמשכות. בדרך כלל המחזור שלי חלש ומתבטא ביום השני שהוא המשמעותי ביותר. האם יש סכנה להריון מחוץ לרחם או שאין סיבה לדאגה? אודה על תשובתכם.
שלום לך ! אין כאן רופאים, זה פורום תמיכה. עקרונית - בכל דימום כדאי לראות רופא. מעשית - אם בדיקת הריון תצא שלילית, אין לך סיבה לחשוש מהריון חוץ רחמי, וסביר להניח שהדימום הקל נובע מההתקן שהוא גוף זר ברחם. מכיוון שלדימום יש הרבה סיבות אפשריות, כדאי לך בכל מקרה לקבוע תור ולהיבדק ע"י הרופא המטפל. בלי לחץ - אבל לא להזניח. בהצלחה !