הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 10 ויש לי פתאום הפרשה רירית האם זה טבעי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הדס ! אני לא רופאה, זה פורום תמיכה, והתשובות הן מנסיוננו בלבד : בהריון יש כמות גדולה יותר של הפרשות. אם ההפרשה לא דמית ואין התכווצויות - זה תקין. אם מופיע גם גירוד או צריבה, או ריח לא נעים - כדאי לגשת לרופא, לוודא שזו לא פטריה. הריון קל ובריא !
מהם הנזקים העלולים לקרות לאשה הרה הסובלת מהפרעות האכילה אנורקסיה בולימיה?
מהם הנזקים שעלולים להיווצר כתוצאה מתזונה מופרעת של האשה ההרה מדובר בהפרעות כמו אנורקסיה בולימיה? מהם הנזקים לעובר ולאם??