ערכת הביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קנית ערכת ביוץ ש(בודקת לפי הרוק),כתוב שם שמאתרת ביוץ עד 4 ימים מראש שאלתי היא על מנת להגביר סיכויי (או לפחות לנסות)..להרות בן להימנע בדיוק בהתראה של 4 ימים אלו? תודה מראש
שלום רינת ! הרעיון בתיזמון הוא שהביצית תחכה. תאי הזרע Y הם יותר מהירים אבל פחות עמידים - אם הם יגיעו ראשונים, ותהיה שם ביצית - יש סיכוי גבוה לבן. אם הביצית תגיע מאוחר יותר, הם לא ישרדו, ויש סיכוי גבוה יותר לבת. אם מתנזרים בימים שלפני הביוץ, לא יהיו תאי זרע עמידים (X, ברובם) שיחכו לביצית, וקיום יחסים מיד אחרי הביוץ יתן סיכוי טוב לתאים המהירים (Y) להגיע לביצית. ואולי צריך להוסיף תזכורת - זה ממש לא מדע מדוייק. מדובר על כ-80% הצלחה, כאשר 50% יש לך גם בלי שום שיטה... בהצלחה !
תודה רבה על התשובה הברורה וההתיחסות המהירה