כאבי בטן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל הי, אני כבר בשבוע 15.4 וכבר יומיים יש לי כאבי בטן כמו מחזור,התכווציות,ולפעמים כאשר אני קמה יש לי הרגשה כאילו הרחם נתפס{כמו שריר תפוס},ובנוסף אני עייפה מאד,מאד ,לא מחזיקה מעמד הרבה זמן, האם התופעות הללו נורמליות?
שלום מיכל ! אני לא רופאה, ואפילו רופא מומחה לא יכול לאבחן כאב דרך המסך... כל מה שאת מתארת נשמע נורמלי, אבל כדי להיות בטוחה - עדיף שתתייעצי עם הרופא המטפל שלך (תסתכלי גם על בדיקות דם, אולי את אנמית ?) המשך הריון בריא ומוצלח !
צליל הי, אכן אני אנמית,והרופא נתן לי פרנטאל אך משום מה העייפות לא עוזבת אותי אלא רק מחריפה,ולגבי הכאבים בבטן התחתונה יש תחושה שהכל תפוס שם פלוס התכווצויות. נראה לך תקין?