מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה זה נוזל בחלל הדוגלאס ומתי יש אותו ואם יש האם זה תקין? הייתי בבדיקה התוצאה הייתה לפני יומיים שחלה ימנית זקיק 15 ורירית 6 נאמר לי שיש עוד זמן עד לביוץ ולחזור עוד יומיים חזרתי אחרי יומיים התוצאה הייתה זקיק 16 רירית 9 ומעט נוזל בחלל הדוגלאס. (במרפאה נאמר לי שהיא חושבת שכבר בייצתי אבל היא לא בטוחה.) קצת מבלבל אין עכשיו מושג אם הבדיקות תקינות אם אכן בייצתי. (חשוב לי לדעת, עברתי הפלה יזומה לפני 5 חודשים בעקבות מומים בעובר)
שלום לי ! כדאי שתפני את השאלה לפורום אולטראסאונד, כאן או בסטארמד. כמה שזכור לי, הנוזל אכן מגיע כאשר מתרחש ביוץ והזקיק מתפקע, אבל עדיף לקבל תשובה מוסמכת. בהצלחה !