האם הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בת 28 ועברתי הזרעה בתאריךף 15/8/04.(ווסת אחרונה:3/8/04) אני אמורה לבצע בדיקת דם להריון בתאריך: 29/8/04. מאחר ובפורום פריון האישה והפרייה חוץ גופית לא משיבים על שאלות כבר יומיים אולי מישהי יכולה לומר לי: האם יכול להיות שלמרות שיש לי כאבי בטן של לקראת ווסת, אולי בכל זאת אהיה בהריון? אודה לתגובתכם .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני לא רופאה, אבל אצלי לפחות - התחושות של תחילת הריון (עוד לפני האיחור) היו מאד מאד דומות לאלה שלפני מחזור. זה לא אומר שאת בהריון ולא אומר שלא - רק שאין ברירה ומוכרחים לחכות בסבלנות לבדיקה... ולא להתייאש ! בהצלחה !