איך מבדילים בין בריחת שתן לדליפת מי שפיר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שאלתי מתייחסת להריון בחודש חמישי/ששי. הא םישנם סימנים מזהים למי שפיר לעומת שתן. הכמות איננה גדולה מאוד אך מורגשת. מה כדאי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני ! ההבדל הוא שעל דליפת מי שפיר אין לך שליטה. אם את חושש ממצב כזה, ניתן לבדוק בקלות מה הנוזל - או ע"י סטיק (יש בכל חדרי הלידה, ובהרבה מתחנות טיפת חלב), או ע"י תחתונית מיוחדת שמשנה את צבעה במגע עם מי שפיר. זה מוצר חדש, שנמכר בפארמים ללא מרשם. אם לא מדובר במי שפיר, כדאי שתבדקי אם אין לך פטריה - לפעמים זו הסיבה לכמות ההפרשות הגדולה. בהצלחה !
במידה ויש פטריה האם ניתן להשתמש במשחה: הידרואגיסטן?