כאבי בטן ודקירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בתחילת שבוע ה16 להריון. עד עכשיו היו לי לעטים רחוקות כאבי בטן קלים שהיו עוברים מהר מאד. עכשיו יש לי כאבי בטן התחתונה לא חזקים וכל מיני דקירות במקומות שונים וזה לא עובר כבר יומיים. ז"א זה לא כאבים מתמשכים אלא כאבים שבאים והולכים ושוב חוזרים. אני קצת מוטרדת מזה למרות שאני יודעת שזה יכול להיות בגלל גדילת רחם. האם זה בסדר? תודה
שלום שירלי ! לאורך ההריון הרחם גדל, ובדרך כלל זו הסיבה לכאבים בבטן התחתונה. אבל למרות זאת - מכיוון שאי אפשר לאבחן כאב דרך המסך, ואם את מוטרדת - תשובה כללית לא תרגיע אותך - כדאי שתגשי לרופא המטפל, רק בשביל השקט הנפשי שלך, לוודא שבאמת אין שום סיבה לכאבים מלבד גדילת הרחם. המשך הריון קל ובריא !