הריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני 8 חודשים היה לי הריון מחוץ לרחם, וקיבלתי זריקה mtrx. לא ראו שק הריון מחוץ ךרחם אך בשבוע שביעי ההורמון היה 200 וקצב עליתו לא היה תקין. (כמה ימים לאחר האיחור במחזור הוא היה 30). כיום אני 4 ימים לאחר האיחור במחזור (המחזור שלי כל 29 יום) ובדיקת ההורמון הראתה 2573. האם זה יכול להצביע על כך שההריון לא מחוץ לרחם? האם אני כבר יכולה לעשות בדיקת אולטרסאונד שתבדוק זאת?
שלום לך ! אני לא רופאה, אבל למיטב ידיעתי כאשר ערכי הבטא מעל 1500, ניתן לראות את שק ההריון ברחם. הבטא הגבוהה היא סימן מעודד להריון תקין, וכדאי לגשת לרופא לתאם תור לבדיקת אולטראסאונד ראשונה בימים הקרובים. בהצלחה !