ברזל בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת הריון שבוע 5 , המוגלובין נמוך 11.7 (שזה הטווח הנמוך ביותר), האם רצוי כבר בשלב זה לשלב כדור ברזל שמכיל חומצה פולית (אקטיפירין ) אודה לך מאוד על תשובתך יעל
i think you shouls. but of course you have to consult with your doctor what to take AND the doze that is recomended for you.
שלום יעל ! כפי שכתבה לך זיו, השלב הראשון הוא התייעצות עם הרופא לגבי הצורך בתוספת ברזל. אם אכן צריך להתחיל באופן מיידי - אקטיפרין זו בחירה טובה : הוא מכיל רק שליש מכמות הברזל המקובלת, ולכן הוא גורם לתופעות לוואי מעטות וקלות יותר. לאחר השליש הראשון של ההריון, אם עדיין תזדקקי לברזל - ניתן להחליף לסוגים אחרים, כי אז הבחילות נחלשות וקל יותר להתמודד עם תוספת הברזל. הריון קל ובריא !