תוצאות של בדיקת אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי בדיקת אדמת והתוצאה הראתה והערך שהתקבל אצלי הוא 17.61 האם יש צורך לבצע חיסון נגד אדמת לפני שאני נכנסת להריון? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה ! אני לא רופאה, אבל לפי מה שידוע לי הרמה המינימלית של הנוגדנים צריכה להיות 30. מכיוון שאצלך יש רמה נמוכה יותר, נראה לי שתצטרכי לחזור על החיסון - אבל כמובן שקודם צריך להראות את התשובה לרופא שלך, ולשמוע את המלצתו. (אחרי החיסון אסור להרות במשך 3 חודשים, כך שאם את מתכננת הריון, כדאי להתחסן שוב - אם צריך - בהקדם האפשרי). בהצלחה !