בדיקת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני מתכננים את הראשון שלנו אך הבעייה היא שאני לא מקבלת מחזור באותם תאריכים לכן רכשתי ערכת ביוץ. המחזור האחרון שלי היה ב19/07 ולכן לפי הוראות הבדיקה התחלתי לבדוק ב29/07 במשך חמישה ימים.אך מתוך החמישה ימים זה הראה לי יום אחד בלבד שבייצתי וזה היה ב31/07. השאלה שלי האם זה יתכן שרק יום אחד בייצתי או שהערכה לא מדוייקת?. (baby plan)
שלום ענת ! הערכה שקנית נחשבת מדוייקת, והביוץ אכן מתרחש ביום אחד בלבד. לביצית יש אורך חיים של 24 שעות, לזרע - כפול מזה, ולכן ממליצים לקיים יחסים יום כן ויום לא סביב תאריך הביוץ. חשוב לזכור שרק רבע מהנסיונות ביום הביוץ מצליחים, אז גם אם לא מצליחים בחודש הראשון - לא להתייאש. בהצלחה !