דימום לאחר בדיקה גניקולוגית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הגעתי לתאריך הלידה המשוער והלכתי לביה"ח למעקב כנדרש ובוצעה בי בדיקה גניקולוגית, כשחזרתי הביתה גיליתי דימום בהיר האם עליי לעשות משהו? לפנות למיון? בתודה מראש אורית
שלום אורית ! אם עוד לא מאוחר מדי לענות לך : לפעמים מופיעה הפרשה ורודה בהירה אחרי בדיקה פנימית. צוואר הרחם מאד רגיש ומלא כלי דם עדינים, ויכול להיות שנשרט המהלך הבדיקה. עוד אפשרויות, במיוחד אם את בסוף ההריון - אולי זו התחלה של הפקק הרירי, ואולי ביצעו פעולה שנקראת "סטריפינג" לזירוז הלידה, וגורמת לדימום קל (לא תמיד מיידעים את האשה על פעולה כזו, והיא גורמת כאב - אז וודאי הרגשת אם זה המקרה שלך). כמובן שאם הדימום מתגבר צריך לפנות לחדר הלידה, אבל את זה ודאי אמרו לך בבדיקה עצמה. לידה קלה ומוצלחת !