שתייה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום, רציתי לדעת האם מותר לשתות תה צמחים - ענבי הדב בהריון? נאמר לי שזה תה יעיל לטיפול בדרכי השתן (בנוסף לאנטיביוטיקה שהרופא רשם לי) תודה
שלום סיגל ! אני לא רופאה ולא מתמצאת מספיק בצמחי מרפא כדי לענות לך, ואת הצמח הספציפי אינני מכירה בכלל. כדאי לעשות שני צעדים : לוודא שהוא אכן מומלץ כטיפול - להתייעץ עם מישהו מוסמך מתחום הרפואה המשלימה (יש לכל קופת חולים מרפאות כאלה), ואז לוודא באחד המכונים הטרטולוגיים שאין לצמח השפעה מזיקה על ההריון. (צמחי מרפא זה לא תה תמים - אני יודעת על צמח אחד לפחות - רודא, פיגם - שעלול לגרום צירים ואסור לחלוטין בהריון). לטיפול בדרכי השתן אני קיבלתי המלצה על חמוציות - קראנבריז - וזה מיץ שניתן לקנות בכל סופר (יש מיובא, ויש של פריגת). חצי כוס ביום מספיקה. רפואה שלמה !