מחיצה ואוננות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי זהו הריוני השלישי השני נפל בשבוע 10 ועברתי גרידה (הראשון היה בסדר גמור) בהריון זה גילו לי בשבוע התשיעי מחיצה דקה שלא היתה קודם. קראתי מאמר שטוען שרצוי לא לאונן כשיש מחיצה ברחם. האם זה נכון כיוןן שאני מרגישה כאבים בחלק תחתון חזקים לאחר אורגזמה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנית ! יכול להיות שיש קשר בין ההתכווצויות של הרחם לבין המחיצה - אולי זה מה שיוצר את הכאב, אבל זו שאלה שאת צריכה להפנות לרופא שבדק אותך ואיבחן את המחיצה. אם ההריון הראשון עבר בשלום, יכול להיות שההריון השני נפל מסיבה אחרת, ויש סיכוי טוב שגם ההריון הזה יעבור כמו הראשון, בשלום. הריון קל ובריא !