בדיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל עשיתי בדיקות דם - אני בתחילת חודש שני להריון אשמח אם תסבירי לי מה הבדיקות אומרות , והאם הכל בסדר CMV-IGG POSITIVE ביום 26/05/2003 שונתה השיטה ןלא ניתן לקבל ערך מספרי .70 % לפי מחקרים האחרונים אין תוקפן של הבדיקות האלה עובר על CMV-IGM NEGATIVE INDEX .70 % לפי המחקרים האחרונים אין תוקפן של הבדיקות האלה עובר על HBS ANTIGEN NEGATIVE RUBELLA -IGG 103.00 IU/ML .15 : לא מחוסנת IU -קטן מ (30 : מחוסנת (כייל נוגדנים חיובי נמוך IU 15 עד IU .30 : מחוסנת IU -גדול מ TOXOPLASMA-IGG NEGATIVE < 3 POSITIVE = / > 8.0 IU/ML EQUVOCAL 6 - 8.0 IU/ML NEGATIVE < 6.0 IU/ML ביום 28/05/2003 שונתה השיטה וערכי השוואה TOXOPLASMA-IGM NEGATIVE VDRL NEGATIVE
שלום דנה ! אני לא רופאה, יכולה רק לקרוא יחד איתך ולנסות להבין : הבדיקה נקראת TORCH, ראשי תיבות של נגיפים וטפילים שגורמים צרות בהריון, ובבדיקה מזהים אם יש בעייה לגביהם. CMV : IGg חיובי - סימן שחלית בעבר, IGm שלילי - סימן שכרגע אין מחלה פעילה. HBS : אני לא זוכרת מה שם הוירוס בדיוק, אבל אין לך נוגדנים לזה. (כדאי לשאול רופא מה הערך שצריך להיות, אם שלילי זה טוב או רע...) RUBELLA : זו אדמת. יש לך רמת נוגדנים מעל 30, כלומר שאת מחוסנת. TOXOPLASMA : IGm שלילי - אין הדבקה פעילה. VDRL : שלילי - את לא חולה או נשאית של עגבת. ואם צריך להזכיר - הנה התזכורת : גשי לרופא לקבל תשובות מוסמכות והנחיות להמשך ההריון. המשך הריון קל ובריא !