היפרדות שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 16 להריון ויש לי שתי שאלות. אני מעונינת לדעת מהם הסימנים להיפרדות שיליה? האם כאבים חד פעמיים (כמו דקירה) חזקים ברום הבטן שנמשכו כמספר שניות יכולים להעיד כי משהו לא בסדר? אשמח לתשובה מהירה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נוגה ! לצערי אין כאן רופא שיכול לענות, ואם את מודאגת - כדי להפנות את השאלה לפורום רפואי או לרופא המטפל שלך. (אם אין כאב או דימום כנראה שהכל בסדר, אבל הכל ספק - עדיף להתייעץ עם רופא). על היפרדות שילייה תוכלי לקרוא על קצה המזלג כאן : http://www.infomed.co.il/glosMarkers/glosLetter6.asp המשך הריון קל ובריא !