אסטמה של העור בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 8 . אני סובלת מזה זמן רב מתופעה מרגיזה של גרד שנקראת "אסטמה של העור" מאחורי הברך. עד ההריון טיפלתי במשחה ששמה " אלידל" שמאד עזרה לי. אני יודעת שהמשחה אינה מכילה סטרואדים והיא מותרת לנשים בהריון תוך התיעצות עם רופא , לנשים מניקות היא אסורה. אני מעונינת להמשיך בטיפול הנ"ל ושאלתי היא האם אני יכולה? האם יש חשש מסיום בשימוש משחה זו אף על פי שכתוב בעלון השימוש שיש להתיעץ עם רופא בתקופת ההריון?
שלום ליני ! את האזהרות על שימוש בתרופה בהריון תמצאי כמעט על כל תרופה, גם הותיקות והבטוחות - אף יצרן לא רוצה להיות מעורב בתביעות משפטיות. תשובה ודאית תוכלי לקבל באחד מהמרכזים הטרטולוגיים - מספרי הטלפון שלהם נמצאים משמאל, ב"אתרים ברשת". הריון קל ובריא !