סקירת מערכות- דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשו לי היום סקירת מערכות ובלב העובר נמצא עיגול לבן שנאמר לי שזה אחד הסימנים לתסמונת דאון, אני אמורה לעשות בדיקת מי שפיר, אני לא מתפקדת, מה אני עושה עד בדיקת מי השפיר?
שלום ליאל ! קודם כל, בלי לחץ. למימצא הזו קוראים מוקד אקוגני או "גולף בול", והוא ממש לא נדיר, ובדרך כלל גם לא מראה על בעייה כלשהי. תוכלי לקרוא על זה יותר כאן : http://www.harechem.com/questions.htm#us, בפרק שמטפל בסקירת מערכות. אם אין עוד סימנים מחשידים לתסמונת דאון (ויש לפחות עוד חמישה כאלה) בדרך כלל אין צורך בבדיקת מי שפיר, אלא רק באקו לב עובר, וגם זה לא תמיד. כדי להיות שקטה, כדאי לך להתייעץ עם רופא נוסף (או עם יועץ גנטי) לפני שאת מחליטה על הבדיקה. תוכלי גם להריץ חיפוש בגוגל או בכל אתר שבו רופאים עונים על שאלות,(גם כאן, וגם בסטארמד יש פורומים לשאלות באולטראסאונד) ותראי עד כמה המימצא הזה נפוץ ולא מזיק. המשך הריון בריא ומוצלח !