בחילות ערב בחודש חמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נמצאת בשבוע ה 20 להריון ,כול הבדיקות תקינות , בימים האחרונים החלו בחילות ערב ותחושת חסימה באזור הסרעפת ,האם יש סיבה לדאגה ?מדוע חזרו הבחילות?האם יש הסבר לתופעה?
לקריאה נוספת והעמקה
לילך, כפי הנראה מדובר בצרבת, אך הייתי ממליצה לפנות לבדיקת רופא.
גם לי היו בחילות בשלושת החודשים הראשונים, למרות שלא הקאתי הרבה. לאחר כחודש התחדשו הבחילות. היום אני בשבוע 24 ומידיי פעם מקיאה. אני מכירה מישהי שכל 9 החודשים הקיאה את הנשמה. לא לכולן הבחילות וההקאות עוברות לאחר שלושה חודשים, אם כי בד"כ הן נעשות קלות יותר.