אפידורל ורגישויות להרדמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 29 בשבוע 29 להריון ראשון. לפני כארבע שנים עברתי ניתוח להוצאת שקדים בלייזר והרדמה מלאה. במהלך הניתוח התגלו אי סדרים בפעילות לבבית, הפרעות קצב הלב. לאחר הניתוח נדרשו לי 11 שעות ע"מ להתעורר. לאחר התאוששות נשלחתי לבדיקות קרדיולוגיות מקיפות- ללא תוצאות, ומסקנת הרופאים היתה כי אני כנראה רגישה לחומר ההרדמה.שאלתי היא אם בע"ה בבוא היום כשאצטרך ללדת ניתן יהיה לתת לי זריקת אפידורל. ואם לא מהן האלטרנטיבות?
שלום סיגל, ככל הנראה אין קשר בין מה שהתרחש בזמן ההרדמה לפני 4 שנים - הרדמה כללית לבין האפידורל, אבל ליתר בטחון היתי ממליץ לגשת ליעוץ רופא מרדים מאחר ולעיתים קיים צורך בהרדמה כללית גם בחדר לידה, לצורך ביצוע פעולות בלתי צפויות מראש. כמו כן היתי בודק רמת הפעילית של חומר מסויים בדם - ACETIL CHOLINE ESTERASE זו בדיקת דם פשוטה בקופ"ח. בהצלחה