כספית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבועות הראשונים ונשבר לי מד-חום וכל הכספית התפוררה. האם נשקפת סכנה לי או לעובר?
לקריאה נוספת והעמקה
חגית שלום. תודה שפנית.לא הבנתי משאלתך היכן נשברה הכספית.אני מקוה שלא בזמן שמדדת חום בפה.אם בלעת או שתית הכספית זה סיפור לגמרי אחר מאשר אם המודד נשבר לידך.אם כן בלעת הכספית, גשי להיבדק.במקרה אחר אין מה לדאוג. בברכה דר אילון לחמן
שלום ד"ר לחמן ! תודה על תשובותיך המהירות והנעימות. טוב לראות שיש רופא שמתייחס לשאלות ועונה במקצועיות ובמהירות כזו !!! בתקווה שתצליח להמשיך ולשמור על היחס הנהדר הזה גם בהמשך, צליל.