הריון עודף,מעקב בבית החולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני מסיימת שבוע 40,וברצוני לדעת האם צריך לגשת ישירות לבית החולים ולהתחיל שם את המעקב (אולטראסאונד+ניטור). האם צריך בכל ביקור שכזה להשיג טופס 17 (מקופ"ח מאוחדת) או שיש פטור בשלב זה מהטרחה המיותרת?
לקריאה נוספת והעמקה
ללילי שלום. נושא המעקב לאחר שבוע 40 שונה ממקום למקום. יש מקומות שהמעקב מתבצע באמצעות מרכזי בריאות האשה(בדיקות מוניטור וכו) בשילוב רופאך המטפל,ויש מקומות שאכן מתבצע בבתי החולים, עם הפניה מרופאך.לכן התשובה היא להתיעץ עם הרופא המטפל. בברכת לידה קלה ומוצלחת. דר אילון לחמן.