אפיזיוטומיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת האם יולדת יכולה לבחור מי יתפור אותה? (מיילדת , רופא מתמחה/מומחה) איך אני יכולה לדעת האם התפירה נעשתה כראוי?(בשלב מוקדם המאפשר תיקון)
לקריאה נוספת והעמקה
אביטל שלום היום ברוב בתי החולים יש מאמץ ללידה ללא אפיזיוטומיה אם הדבר מתאים למהלך הלידה. את האפיזיוטומיה תופר רופא ולא אחות. אין דרך לבחור את הרופא אלא אם את יולדת בבית חולים בו אפשרית לידה פרטית ואז מראש בחרת את הרופא. אחרי הלידה בביקור הבקר הרופאים בודקים את גובה הרחם וכן את החתך. אם משום מה החתך לא נבדק בביקור את יכולה לבקש זאת מהרופא. לידה קלה שתהיה לך.