דיכאון לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר רציתי לקבל את המידע על הגורם לדיכאון שלאחר לידה דרכי טיפול והחלמה האם יכול להופיע לאם רק לאחר לידת הילד הנוסף ,או בכל לידה בנפרד ( אם בלידות קודמות לא היה הסימפטום ???האם יש מרפאות מתמחים בטיפול במרפאות קופ"ח ומי הרופא המוביל בטיפול רופא משפחה רופא נשים פסיכולוג פסכייאטור בברכה
דכאון לאחר לידה יכול להופיע לאחר כל לידה בלי קשר למספרה. הגורמים הינם נפשיים ורפואיים. פני לרופא שאיתו את מרגישה חופשיה יותר וקל לך לשוחח איתו - רפא נשים או רופא המשפחה והוא יחליט על טיפול על ידו או הפניתך לטיפול ע"י גורם אחר. אל תתבישי ואל תדחי את הפניה לטיפול. יש טיפול לדיכאון לאחר לידה ואינך צריכה לעסוק באיבחון עצמי. גשי וטפלי. בריאות שלמה לך.