דימומים ועוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי כמה בעיות ואני אובדת עצות לגביהן: 1. אני מקבלת מחזור סדיר, כי אני עם גלולות, הבעיה שלי היא כעשרה ימים לאחר תחילת חפיסה חדשה, יש לי דימומים קלים, שאלתי למה? ומה עלי לעשות? 2. החודש לאחר סיום המחזור החלו אצלי כאבים בבטן בצד שמאל למטה,למה?
לקריאה נוספת והעמקה
הדימום שמופיע באמצע הגלולות נובע מחוסר תמיכה הורמונאלית ברירית הרחם. הטיפול: או הוספת כדורים לחזק את רירית הרחם או להחליף את הגלולות. לגבי כאבי בטן תחתונה - יש לפנות לבדיקה גינקולוגית ואולטרה סאונד לשלול ציסטה.