לידת ואקום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כחצי שנה עברתי לידה ארוכה וקשה שהסתיימה בלידת ואקום. במהלך הלידה ביצעו לי חתך ונזקקתי להמון תפרים (חצי שעה רק תפרו אותי), מאז אי אפשר לומר שנרפאתי לגמרי, עדיין אני מרגישה כאבים והמקום בולט משהו. שאלתי - האם הצלקות יגלידו לגמרי מתישהו והאם הכאב יעבור ? לא מדובר בכאב נוראי אלא רק בעת קיום יחסי מין בתנוחות מסויימות. תודה
קשה לענות על שאלתך ללא בדיקה, באופן כללי תהליך ריפוי פצעים מגיע לסיומו בערך כעבור 6 חודשים, לכן קרוב לוודאי כבר לא יחול שינוי משמעותי מבחינת הפצע. יכול להיות שניתן לעזור לך ולבצע תיקון מסויים, רצוי לגשת לרופא נשים ליעוץ.