תוצאות חלבון עוברי.(מקווה שהתוצאטת ברורות...)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אם אפשר בבקשה לעזור לי לקרוא את התוצאות הנ"ל היות ואת הרופא האישי שלי אפגוש רק בשבוע הבא ואני מעט לחוצה [הבדיקה נערכה באמצע שבוע 17] התוצאות שקיבלתי הן: הבדיקה | תוצאה | כפולות החציון | ערכי נורמה ------------------------------------------------------------------- MOM < 2.50 | MOM 0.41 | NG/ML 14.38 | AFP MOM 0.2-3.00 | MOM 0.86 | NG/ML 17.00 | HCG MOM 0.15-99.99 | MOM 0.93 | NG/ML 1.07 | UE3 סיכונים: 1.הסיכון המשולב לתסמונת דאון לפי הגיל והבדיקות 1:904 2. הסיכון לת.ד לפי גיל בלבד 1:986 3.הסיכון למומים במערכת העצבים המרכזית NTD 1:5000 תודה רבה רבה סתו
משמעות הבדיקה הינה שעל פי גילך ותוצאות הבדיקה הסיכוי שלך לתסמונת דאון הינו 1/904 ,בעוד שרק על פי גילך הסיכוי הוא 1/986 . פרט נוספים על המשמעות באופן עקרוני תמצאי בתשובות קודמות שנתתי בדיוק על השאלה הזו בעבר (אופציית "חיפוש")
ד"ר גדעוני שלום, לא מצאתי בחיפוש .... לכן אני פונה אליך שוב - האם התוצאה תקינה ומה היית ממליץ? האם אני יכולה להיות רגועה? תודה