בבקשה תגיבו
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח מאד אם משהי שיודעת או רופא תענה לי כתבתי מקודם ואף אחת לא ענתה-ילדתי לפני מספר חודשים ואני עדיין מניקה באופן די מלא אך אני חושבת שאני בהריון אבל בבדיקה הביתית קיבלתי תוצאה שלילית. האם יתכן שהבדיקה אינה אמינה בגלל ההנקה?
מזל טוב על התינוק החדש, אני חושבת שכדאי לגשת לעשות בדיקת דם בהקדם - זו הבדיקה החד משמעית כך תדעי איפה את עומדת ואם את כן בהריון אז איך לנהוג שיהיה לך בהצלחה...
לא ציינת למה את חושבת שאת הרה, כי איין לך ווסת ? בכל מקרה בדיקות ההריון הביתיות נחשבות כאמינות ולהנקה איין השפעה עליהן. כפי שציינה חברתך לפורום, אם יש ספקות תבצעי בדיקת דם להריון.
הסיבה שחשבתי שאני בהריון היא שלאחרונה אני עייפה בצורה חריגה מהרגיל ממש אין לי כח לזוז וגם אני לא כל כך מרגישה טוב ואם אני לא שותה נהיות לי מעין דקירות בבטן כמו בהריון...