יוצא לי דם בהריון ואני מודאגת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת דם להריון ןקיבלתי תשובה חיובית וכבר במשך שבוע יוצאים ליהפרשות בצבע חום מה זה אומר אני חוששת הרופאה שלי בחו"ל ואין לי את מי לשאול
היי צהריים טובים בעיקרון אין לך מה לדאוג לפעמים ההפרשות החומות האלו הם השתרשות של ההריון ברחם ולרוב זה בסדר גמור גם לי היו הפרשות כאלה עד סוף חודש שני ועכשיו אני בהריון והכל טפו טפו חמסה חמסה בסדר גמור אבל.....אם הרופא שלך בחו"ל את חייבת להתיעץ בנושא. סביר להניח שהכל בסדר גמור אבל משהו חייב לבדוק אותך תלוי באיזה שבוע את אם הגעת לשבוע שאפשר לראות דופק שברוב המקרים זה שבוע 8 תגשי שיבדקו אותך במיון ואם לא הגעת עדיין לשבוע הזה אבל הגעת לשבוע 6 אז הם יוכלו לראות שההריון בתוך הרחם אז בכל מקרה כדאי שתגשי להבדק בכל מקרה מה שבטוח את צריכה לעשות זה לנוח בבית ולשכב במיטה כמה שאפשר תרגישי טוב ושיהיה לך המשך הריון קל ומשעמם אמן ואמן
איין מקום להכנס לחרדות. במידה ומדובר על איחור של שבוע לפחות פני לבדיקה במידה וההפרשות פוסקות קבעי תור לבדיקה לא לפני שבוע 7-8 להריון