הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים היה לי הריון חוץ רחמי שהסתיים בהתפוצצות החצוצרה ובניתוח להוצאתה. כעת נכנסתי להריון אך במהרה התברר שההריון לא תקין לאחר עליה לא טובה של הורמון וללא שק הריון ברחם, אך גם לא ראו כלום מחוץ לרחם. יום אחרי שהיה לי ביתא 342 התחיל דימום שהתמשך חמישה ימים. לאחריו עשיתי בדיקות וההורמון הביתא יורד לאט לאט -9.7 -158, 13.7 -,136, 17.7 - 126 האם יתכן שיש לי הריון חוץ רחמי? האם אני זקוקה לטיפול של הזריקה? ורד
רוב ההריונות החוץ רחמיים נספגים מעצמם ומיעוטם ממשיכים להתפתח ודורשים טיפול. ההחלטה באם לטפל ואייך לטפל מותנית בעיקר בקליניקה . במידה ורמות הבטא יורדות יש להמשיך במעקב עד בטא 0 .