דימום קל בבוקר בשבוע 34 דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 34, us תקין ויומיים יש לי דימום נקודתי- קל מאוד רק בניגוב ראשון בבוקר עקרונית אני מתנגדת לבדיקה וגינלית כיון שמתחילת ההריון היו לי דימומים אחרי בדיקות וגינליות או יחסים, לכן מחודש שלישילא ביצעתי ביקה וגינלית ולא קיימתי יחסים האם הכרחי בעקבות תסמינים אלו לעבור בדיקה וגינלית, או אפשר להסתפק באולטרסאונד? האם יש סכנת לידה מוקדמת לאחר הבדיקה הוגינלית במקרה שלי? תודה מאיה
כל דימום בהריון מצריך הערכה רפואית, וכפי שציינת עצם הבדיקה הגינקולוגית /יחסי מין / אולטרסאונד בגישה נרתיקית יכולים לגרום לדימום-- אולם איין מנוס מהבדיקה ובעיקר ככל שמקרבים למועד הלידה שכן יתכן ומדובר בתחילת תהליך של לידה או מרמז על תהליך פתולוגי של הפרדות השליה. פני להערכה רפואית בהקדם (ניתן לבצע בדיקה זהירה בעזרת ספקולום מבלי לגרום לדימום נוסף). בהצלחה